Методика підготовки занять

 Підготовка заняття в навчальному кабінеті

Попередня підготовка педагога до заняття включає:

• 1) визначення теми;

• 2) продумування загального ходу заняття;

• 3) продумування й відбір змісту теоретичної частини заняття

• 4) продумування й вибір методів теоретичної підготовки дітей;

• 5) підбір методичних матеріалів з теми заняття;

• 6) виконання практичної роботи;

• 7) складання плану заняття ( при необхідності)

Підготовка заняття безпосередньо перед його початком включає:

• прихід педагога не пізніше ніж за 10 хвилин до його початку;

• провітрювання навчального кабінету;

• підготовка методичних матеріалів до занять;

• перевірка й підготовка матеріалів та інструментів, необхідних для проведення заняття. 

            ЗАПОВІДІяких слід дотримуватись у роботі з дітьми.

Навчаючи інших – навчайся сам

Пам’ятай: вихованців захоплює висока культура педагога:

- без любові до вихованців немає вчителя. Ні посада, ні звання, ні освіта тобі не зарадять;

- шукай у вихованців хороше;

- стеж за тим, щоб твої слова не розходилися з ділом;

- не зловживай голосовими зв’язками. Пам’ятай: тихий, упевнений, якщо треба гнівний, голос, сильніший за крик;

- викладай енергію, будь життєрадісним;

- не зловживай моралізаторством – цього особливо не люблять діти;

- справедливість – головна риса педагога;

- постійно помічай зміни в особистості вихованців;

- частіше згадуй себе у шкільні та студентські роки;

- навчися все бачити та чогось не помічати; усе чути та чогось не розчути; 

- будь з вихованцями поряд, але трішечки попереду. 

Основні вимоги до заняття в гуртку з розвитку творчих здібностей учнів.

• Використовуйте різноманітні форми і методи організації навчальної діяльності.

• Створюйте атмосферу, що сприяє зацікавленості кожного учня в роботі гуртка.

• Стимулюйте учнів до розмірковування, використання різних способів виконання завдань без страху помилитися, дати неправильну відповідь.

• Використовуйте в процесі роботи дидактичний матеріал, що позволяю учню обирати найбільш прийнятні для нього вид і форму навчального матеріалу.

• Оцінюйте діяльність учня не тільки за кінцевим результатом, але й за процесом його досягнення.

• Заохочуйте намагання учня знаходити власні способи виконання завдань, аналізуйте способи роботи інших учнів в процесів заняття.

• Створюйте такі педагогічні ситуації спілкування на занятті які дозволяють кожному учневі проявляти ініціативу.

• Створюйте атмосферу, що сприятиме самовираженню.

Пам’ятка для створення позитивного іміджу молодого педагога

1. Риси обличчя, фігура, зріст людини існують незалежно від бажання, тому сприймайте себе такими, якими ви є.

2. Зверніть увагу на свій голос. Грубі, пискляві репліки, різкі, надривні ноти в розмові дратують оточення, свідчать про відсутність навичок культурного поводження.

3. Краса людини передбачає скромність, тактовність, увічливість, повагу, відкритість. Навпаки, невміння стримувати негативні емоції, цинізм, нахабність, гордовитість не поєднуються з поняттям «приємна людина».

4. Посміхайтеся. Похмурий настрій або погане поводження псують не тільки ваше обличчя, а й настрій оточуючим.

5. Одягайтеся зі смаком. Кажуть, що «гарний смак перемагає моду». Головний принцип – виробити індивідуальний стиль в одязі, прикрасах, зачісці. Важливі – чистота і охайність в одязі.

6. Зачіска – це своєрідна візитна картка кожної людини, тому що вона підкреслює особливості її характеру та способу життя.

7. Стежте за мімікою і жестами. Психологи встановили, що у взаємодії людей 60-70% інформації передається за допомогою рухів, міміки, жестів і лише 20-30% - за рахунок слів, інтонації, голосу.

Немає коментарів:

Дописати коментар